Evropa Evropa Tradice a zvyky jsou hlavním tématem kampaně DZT pro rok 2015

Tradice a zvyky jsou hlavním tématem kampaně DZT pro rok 2015

l6dkx96af8ff8bomgqcuaharsp16nyi98jlutlytaes1gnspwykgjjxtztwo33jhhwt-7fm
9b0nldfnuiaitk7k7he5u2mo506lgouifdugv5kf8cqomo3krjxb94nck6yv6b-ykpsrvh4
l6dkx96af8ff8bomgqcuaharsp16nyi98jlutlytaes1gnspwykgjjxtztwo33jhhwt-7fm

Jak „Tradice a zvyky“ formují mezinárodní image turistické země Německo a určují jeho pozici na trhu v rámci mezinárodní konkurence – tomu se bude věnovat tematická kampaň Německé turistické centrály (DZT) pro rok 2015.

Třemi nosnými pilíři kampaně budou témata „Kulinářské Německo“, „Živá tradice“ a „Umění a řemeslo“, které propojí moderní pozitivní image turistické destinace Německo s živými, autentickými tradicemi a jejich ukotvením v dnešní společnosti.

 

„Aspekt „Tradice a historie regionu“ patří dnes podle výsledků šetření DZT k TOP 10 důvodům zahraničních turistů k návštěvě Německa. Touto kampaní podporujeme zcela vědomě návštěvu měst v příjezdovém cestovním ruchu, tento důvod totiž láká největší podíl zahraničních návštěvníků,“ zdůvodňuje Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, výběr tohoto tématu. „Již dnes připadá 22 % z celkové návštěvy zahraničních hostů na venkovský region.

Tím, že se zaměříme na aktuální trend návratu k původnosti a autenticitě, umožňujeme tématu „Tradice a zvyky“ rozvoj turistického potenciálu ve venkovských oblastech a řadíme Německo k cílům udržitelného cestovního ruchu.“ Tato kampaň zahraniční turisty motivuje k tomu, aby vyzkoušeli a užili si rozmanité regionální speciality, tradiční festivaly a zvyky v německých regionech a městech, jako je např. mnichovský Oktoberfest a Kolínský festival, a zažili na vlastní kůži také různé kulturní akce a slavnosti a poznali zároveň i umění, hudbu a řemeslné umění.

Společně s jednotlivými zastoupeními spolkových zemí a regionálními partnery zkoumala DZT konkrétní tradice a zvyky, aby je pak jako příklad zapojila do kampaně. Při výběru byly brány v potaz, jak specifické zvláštnosti, tak také turistický potenciál, kvalita nabídky daného místa a samozřejmě také zájem hostů o oblasti z různých zdrojových trhů.Toto téma bude příští rok prezentováno na všech 30 trzích, v nichž má DZT ve světě své zastoupení. Klíčovým prvkem je přitom mezinárodní blogerská kampaň.

Jednotliví blogeři se budou hlásit ze všech jednotlivých trhů. Vybraní jedinci pak budou za podpory DZT a regionálních partnerů vysláií na cestu po Německu, aby poznali tradice a zvyky a mohli zaznamenat své zážitky z cest psaným slovem. Vedle živých zpráv z cest na sociálních sítích bude vytvořena také speciální tematická webová stránka věnovaná této kampani.

Termíny a akce spjaté se zvyky a tradicemi budou posléze zapojeny do kalendáře akcí DZT. Speciální brožura v angličtině a němčině pak návštěvníkům představí zvyky a tradice ve všech spolkových zemích Německa. Tento magazín bude přístupný i online.